Κυριακή 17 Ιουνίου 2018

Συμβουλές για βόλτες


Θα ήθελα να εκφράσω ορισμένες απόψεις:





    Το γεγονός του ότι σε μια βόλτα τραβάμε-τραβιόμαστε σε ρυθμούς που μερικές φόρες δεν θέλουμε είναι γνωστό ,το έχουμε κάνει όλοι και ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλετω.
    Από εκεί και πέρα δεν είναι ανάγκη μόνο να το λέμε στα γραπτά μας εδώ άλλα να το κάνουμε και πράξη γενικότερα...!

    Οι βόλτες που κάνουμε ιδίως όταν οι μηχανές είναι ανομοιομορφες πρέπει να γίνονται στο μετρό της ασφάλειας και των δυο αναβατών.
    Πολλές φορες τα στρητ- supersport εχουν τραβηξει αλλους να πηγαινουν γρηγοροτερα σε διαδρομες που τους ταιριαζουν και αρκετες φορες τα motard εχουν παιξει και αυτα το ρολο τους.

    Αν θελετε να παμε γρηγορα συννενοηθειτε πηγαινουμε ομοιομορφα μηχανακια βολτα και ευχαριστιομαστε

    Μην κάνετε βολτες (κανουμε!!!) προσπαθωντας να αποδειξουμε κατι σε εαυτους αλλα και στο φορουμ με το γραψουμε την επομενη μερα περιτεχνα να πηγαινα στην ουρα αυτουνου η μου εκλεινε πορτες και τον ειχα η ημουν μπροστα και δεν με έπιανε και ο αλλος ερχοταν ζω πεθαινω!

    Και αυτο που θα πω να το χωνεψουμε καλα........
Σε καμια περιπτωση ενας μεσος οδηγος ον - οφφ δεν θα πιασει εναν αλλο μεσο οδηγο με στρητ σε διαδρομες μπραλλου αρτεμισιου κλπ αντιστοιχα και αν το κανει τοτε ο πρωτος σαφως πιεζει τη μοτοσυκλεττα παραπανω δηλαδη αφηνει λιγοτερα περιθωρια ασφαλειας.

    Αυτα που λετε εδω και μερικες μερες οτι τραλαλα να πηγαινουμε να βλεπουμε τα τοπια να στε σιγουροι τα εχω πει και εγω ουκ ολιγες φορες εντουτοις εχω παει πολεμικες βολτες και εγω και παρεσυρομουν σε σημεια που να στιβω οσο μπορω το τοτε hornet και (χωρις να αγχωνομαι η να αγχωνω αλλους κωστα!) αλλα ....ποτε δεν ειχαμε διαφορετικα μηχανακια.

    Συμφωνω απιστευτα με τα λεγομενα του Θαναση οτι απαξ και θελει να παει ο αλλος γρηγορα ενω εχει συμφωνηθει το αργα και ομορφα του αξιζει απομονωση διοτι δεν εχει κανενας διαθεση να στεναχωρειται και τελικα να κακοπερναει επειδη καποιος αλλος θελει να παει γρηγορα προς τερψην και θεαθηναι!

    Στο θέμα τώρα του κολλάω πίσω από τον άλλον είναι ένα θέμα που αποδεικνειεται εσφαλμένο μιας και κρύβονται πάρα πολλοί κίνδυνοι. Από το να πατήσει λάδια,νερά μέχρι φρένα και να πατήσει και το δεύτερο (εάν είναι κιόλας υποδεέστερο στα φρένα) να κολλήσει επάνω στο πρώτο. Αυτό είναι το τεχνικό κομμάτι του κίνδυνου.

Τωρα το ψυχολογικο..

1. Καταρχήν γεμίζουμε καθρέπτες και αποσπάμε την προσοχή του προπορευομενου οδηγού με όλα τα επακόλουθα αυτού.
2. Ασκούμε ψυχολογική πίεση στο μπροστά έτσι ώστε σε κάποιο σημείο να κάνει μοιραία λάθος ο προπορευομενος οδηγός!

Αυτα τα δυο σκεφτειτε παρα πολυ καλα...θα σας πω κατι...:

Στους αγωνες οι αναβατες δεν εχουν καθρεπτες για τον πρωτο λογο.
Οι αγωνιζομενοι εφαρμοζουν το δευτερο σαν τακτικη.

Εαν θελουμε να παμε γρηγορα και μας κοβει ο μπροστα τοτε σε ευθεια κορναρουμε -φλας η νοημα και οχι σε σημεια στροφων να κυνηγαμε την εσωτερικη αυτου δεν κανουμε αγωνες και δεν παιζουμε παιχνιδακια οταν παμε βολτα.

Τώρα στο φαγητό σίγουρα θα παίξει και κάνα ποτηράκι ...κάλο είναι να είμαστε φιδωλοί και να μην παρασυρθούμε από τη παρέα και στο αλκοόλ. Εάν κάποιος έχει πιει και θέλει να πάει εναλλακτικά μην τον αποπαίρνει κανένας ούτε για πλάκα. Την επόμενη φορά δεν θα το κάνει και θα οδηγήσει και εάν ..... τότε θα υπάρχει σίγουρα πρόβλημα. 

Το παρων κειμενο φαινομενικα δειχνει καποιους μιας και καποια απο αυτα τα πραγματα τα εχουν πει η κανει.....Θα θερμοπαρακαλουσα να μην το παρουν προσωπικα απλα ειναι αφορμες για να ειπωθουν καποια πραγματα που ουτως η αλλως επρεπε να ειχαν γινει παλαιοτερα!

Ευχαριστω πολυ
Στάθης
(https://www.moto.gr/)


Σημείωση : Τα κείμενα που ανεβάζουμε τη σελίδα μας  είναι αυτούσια όπως τα αλιεύουμε από άλλες σελίδες χωρίς διορθώσεις .
    Για τυχών ορθογραφικά και συντακτικά λάθη ευθύνεται ο συντάκτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου